onsdag 13. april 2011

heei...

i dag er det onstag i gjen. Vi på mellom steget har ELEVENSITVAL det er gøyt for då kan vi gjere kva vi vil, eg var jå momoren min og bakte  kjeks og mufins NAMNAM!
og eg såg tv ha ein liten pause sia eg var lit trøt, men son er det nor eg låg meg seint kl. var halv 10 no eg låg meg. Nor eg kom heim så gjekk eg ut og var med Dina litt og Lars magnus vi var borte jå Dina og ho har morsome brødre. No sitter eg og ser på tv og sefølgelig blogger det som er gøyt!
lurer på kva deko har gjort på elevensitval....
håper deko har hat det gøyt i ale fal. Gler meg til i morgen sia då skal eg i wilhaven barnehage og etter eg har våre der så skal ein som heiter Lina hente meg nor ho er ferdig på skulen. Gleder meg :)

blogges :)

                       

                                PS: Ingunn klem <3









 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar