lørdag 23. april 2011

heei...

i dag har eg vert på butikken og handla grilmat og drikka osv. Vi handla kotelet og mais kolbe for vi skal på gril fest i dag kl. 3 det gler eg meg Til, for nesten heile feste familien skal og på gril fest då har eg mangen og leike med. I går var eg ute på hundvind med mine besteforeldere og med onklane mine og med tantenamine frå sverige og trond heim. Vi kasta bomerang og den elste broren min han kasta bomerangen oppo taket på løo til morfar. Dei kasta pina og stein og tre stoka som var små opp på taket son at den skulle falle ned frå løe taket, men det tok lang tid før den kom ned, men den kom ned til slutt. 

men no må eg ut i da fina veret som e. Vi må koma oss ut i da fina og varme veret en og sitta og slappa av i sofaen og se på tv. Opp og stå ut og gå.



             PS: Ingunn klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar