onsdag 18. mai 2011

heei...

i dag er det onsdag det gøyaste dagen i veko. Eg sitter i klasseromet blogger. Eg skal ikkje ut i frienutet sia eg har betenelse i helen. det er veldig ont ):
eg skal kansje bli med ein heim etter skolen i dag det blir kjempe gøyt.
i går var det 17 mai. Eg masjerte på hondvin og det var ikkje spesielt gøyt i alefal for meg for eg har jo betenelse i helen. Eg var med ein som heiter Linn Therese, Malin og nokon andre venner.
Det var ikkje akurat veldig gøyt, men det var fint og høre på Tanita og ein an jente som sang.

no er det lang frimenut det varer veldig lenge derfor vile eg skrive litt på bloggen min for no har eg ti, eg har ti etter på og for då er det time out
så er det
k/h i 2 timer, så skal vi heim. Vi har hatt mat, musikk, frimenut og son ekstra time som vi har litt forskjelige ting på. Eg har gosupermodel og eg har skreve noko på profilen min som eg vil vise.

  No skal eg fortela litt om meg sjølv:



      Eg liker veldig godt miley cyrus . Eg har mangen bestevenner dei er snille og super skjøne. Eg går i korps og spiller fotball det er veldig gøyt håper nokon vil vera venner med beg på gsm. Eg skal vera med ein bestevenn heim kansje i dag det blir gøyt hihi :)
    

Eg liker veldig godt miley cyrus eg liker mangen sanga men favoriten min er litt for skjelig ( eg veit ikkje kas...) eg liker intro av fraglene. 


No sitter eg her på skulen og leina i klasse romet sia dei andre har frimenut eg kan ikkje ha frimenut for eg har betenelse i helen det er kjempe vont.

1 kommentar:

  1. fint innleg det hadde vert fint om du skrev inn hva modelen din heter da kan alle gå innpå den og se profilen din;-) for du har en kul profil;-) eg er helt enig med deg att onsdagen er gøyest.

    SvarSlett