fredag 20. mai 2011

heisan...

I dag er det fredag veldi gøy dag for meg, og kansje nokon andre skal få det og gøyt i dag. For i dag skal eg heim og pakka for eg skal på ligge besøk med ein vennine.
Men først så skal eg på sitis med eikanger bjørsvik musikklag, så skal mamma kjøra meg til Linn Therese for det er der eg skal ligga. Det blir kjempe gøyt! vi skal gjera på mykje rart.....No sitter eg i klasseromet sia dei andre har gym. Eg kan fortsat ikkje ha gym ):
Det er kjedelig og ikkje ha gym, men det er gøyt og blogge :)
No sitter eg atmed DINA for ho skada fingen sin i gym timen uheldivis, så no skal ho innpå gosupermodel sefølgelig. Ho skada venstre lilefinger. Den eine modelen hennas heiter Dinaingeborg, min heiter ingunns.
Håper alle får ein god helg !

PS: Ingunn Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar